Szkolenia polecane | |
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -WSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Odblokuj Kreatywność w Podejściu Doświadczenia Klienta w swoim ZespoleGO 4 EX CXNasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
1800.001620.00 zł 1620.00 zł brutto (Vat 0%) -10% |
Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w ZespoleGO 4 EX CXJednodniowe warsztaty prowadzone w formie gry i burzy mózgów, w której gracze ćwiczą aspekty związane z CX - Doświadczeniem Klienta. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
1800.001620.00 zł 1620.00 zł brutto (Vat 0%) -10% |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Najbliższy termin: 2024-05-10 - 2024-05-10 Lokacja: Opole, Opolskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Zarządzanie zakupami - Kompendium najlepszych praktyk, procedur i standardów. 2-dniowe warsztaty szkMiędzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IISTZarządzanie zakupami - Kompendium najlepszych praktyk, procedur i standardów. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe. Zapoznaj się z dostępnymi terminami >> TUTAJ FORMULARZ Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-10 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1390.001320.50 zł 1624.22 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Szkolenia Firmowe obsługa klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.